fbpx

Vi är övertygade om att människor och vår omgivning går att inspirera och påverka med tal och uttryck. Vi är övertygade om att vår värld kan bli mycket bättre om vi får ta del av den bästa kunskapen som existerar på vår planet.

Därför har vi skapat Hjärntillskott – En seminarieserie som ger dig dina mest inspirerande arbetsdagar – Garanterat!

Kontakta oss för paketpriser och bokning.

Läs mer om Hjärntillskott

mar
25
ons
Hjärntillskott – After Work Masterclass, Stockholm @ Quality Hotel Friends
mar 25 kl. 15:30 – 18:00

Vår nyhet Masterclass låter dig fördjupas i ett ämne av en utvald lärare av högsta klass. “En dag med en skicklig lärare är värt mer än 1000 dagar av flitigt studium” lyder ett gammalt ordspråk. På våra Masterclass sitter ni ner vid bord för att kunna diskutera frågor och för att knyta kontakter. Välkommen!

Klas Hallberg – Att förstå kunden

Klas Hallberg inspirerar dig och din organisation att bli mer eller mindre besatta av att förstå era kunder/medborgare/brukare – kalla dem vad du vill. Det är för dem du ska göra dig relevant. Det för deras skull din organisation existerar. Att förstå kunden är ofta väldigt enkelt i teorin och väldigt svårt i praktiken. Vi mäter, följer upp, utvärderar och skickar enkäter – men leder allt detta till verklig förståelse? Klas Hallberg pratar om nödvändiga förhållningssätt för att förstå kunden. Det blir ett obehagligt tänkvärt och vansinnigt roligt föredrag som landar i ditt eget knä och uppmanar både dig och din organisation att ta er an uppgiften att verkligen begripa era kunder, så att ni kan göra er ännu mer relevanta och därmed skapa ännu mer värde. Du får inga förenklade verktyg eller garanterade processer. Det du får är en riktig spark i baken och inspiration till den genuina nyfikenhet som behöver finnas för att du ska orka förstå kunderna på djupet. Klas Hallberg utsågs 2018 till Sveriges bästa talare och fick bland annat Stora Talarpriset. Han är högst rankad av alla svenska talare enligt organisationen Speakerrating.com och han har en otrolig förmåga att varva humor med allvar och trollbinda publiken.

Ett ex av Klas Hallbergs kommande bok Att förstå kunden ingår till alla seminariebesökare. (Erhålles på plats)

Meny