Soulaima Gourani

FramtidFörsäljningInternationella talareLedarskap

Prepare for Success

Hur kan din produkt attrahera uppmärksamhet och lojalitet? Går det att hitta vinnarna? Vad kan ett företag göra för att överleva i hård konkurrens och i en värld som snabbt förändras? Många vänder sig till Benchmarking för att se vad de kan göra bättre än konkurrenterna. Men Soulaima Gourani - talare, författare, styrelseledamot och rådgivare till ministrar, arbetsgrupper och privata bolag - menar att det betyder att man bara gör precis samma sak. Ska man bli bättre än konkurrenterna måste man tänka annorlunda och sticka ut i mängden. En vanlig ursäkt för brist på framgång, som Soulaima hör hos sina kunder, är att bara de hade mer pengar, så skulle det gå bättre, men hon hävdar att pengar kan förstöra syftet med företaget. Hon säger att man måste skapa hungriga medarbetare, som brinner för verksamheten. Lär dig hur du kan få ditt bolag att sticka ut i mängden och låt dig inspireras av en entusiastisk och skicklig ledare. Soulaima började med att arbeta för bolag som Hewlett-Packard och A.P. Møller-Mærsk och har sedan 2007 varit rådgivare för över 1000 bolag. 

Intresserad?

Kontakta oss genom nedan formulär!
Skicka
________________________________

Hjärntillskott

Läs även mer om Executive Day 2017 som vi har i Göteborg och Stockholm