Anders Sörman-Nilsson

FramtidFörändringNytänkandeStrategiSvenska föreläsare
Digilogue – Hur du vinner digitala hjärnor och analoga hjärtan hos morgondagens kunder
Anders Sörman Nilsson är grundare till Thinque – en tankesmedja med fokus på att hjälpa ledare att omvandla störande frågor till förebyggande framtida strategier. Som en australisk-svensk futurist och innovatör har han hjälpt ledare på fyra kontinenter med strategier för att hantera en osäker framtid. Sedan 2005 har han arbetat med eller talat för företag såsom Apple, Johnson & Johnson, Cisco, Eli Lilly, SAP, IBM, Xerox, ABN Amro Bank och Commonwealth Bank. En del företag kastar sig vårdslöst in i den digitala framtiden, medan andra fortsätter som de alltid gjort – smarta ledare har förstått att man bör ligga någonstans mittemellan. Det är också här som kunderna oftast vill att du befinner dig, i mitten där det analoga och digitala möts – Digilouge.
Det digitala når kundens hjärna medan det analoga når kundens hjärta. Lär dig att hantera balansgången mellan det analoga och det digitala genom att lyssna på Anders.

Intresserad?

Kontakta oss genom nedan formulär!
Skicka
________________________________

Hjärntillskott

Läs även mer om Executive Day 2017 som vi har i Göteborg och Stockholm